Projekt cím: Hibrid nagyvállalati low-cost ügyfélkommunikációs rendszer
Kedvezményezett neve: DBX Informatikai Szolgáltató Kft.
Szerződött támogatás összege: 101 872 230 Ft
Támogatás mértéke (%-ban): 60 %
Tényleges befejezési dátum: 2019.03.31.
Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.7-15-2016-01110

A projekt eredményeként előállt infokommunikációs eszköz egy olyan egységes, minden kommunikációs csatornát lefedő nagyvállalati alkalmazás, amelynek bevezetésével a nagy ügyfél levelezési forgalmat bonyolító nagyvállalatok emelhetik az ügyfélkiszolgálásuk színvonalát, miközben ezen a területen 80% körüli költség megtakarítást realizálhatnak az eddigi megoldásaikhoz képest. A megtakarítási potenciál érzékeltetésére: egy nagyobb magyar biztosító társaság éves postaköltségének nagyságrendje 1 milliárd forint. Ugyanebben a nagyságrendben mozog a bankok és közszolgáltatók postai költsége is.

Az alkalmazás központi magja egy olyan INTELLIGENS ALGORITMUS, ami sokrétűen paraméterezhető és a paraméterek, illetve az egyes ügyfelek elérési profilja alapján optimalizálja az ügyfél elérési módot. Ezzel biztosítjuk a leghatékonyabb elérést a legalacsonyabb költségszint mellett.

A projekt során az alábbi két informatikai területen valósítottunk meg jelentős kutatás-fejlesztés tevékenységet:

  •    olyan új ismeretek létrehozására irányuló szoftverfejlesztés, amely előmozdítja az információvétel, átadás, tárolás, visszakeresés, kezelés vagy megjelenítés generikus fejlődését. A teljes projekt a gép-ember kommunikációt kutatja, fejlesztette tovább.
  •    a szoftvereszközök vagy szoftvertechnológiák kutatása a számítástechnika egyes speciális területein (pl. képfeldolgozás, földrajzi adatok szolgáltatása, karakterfelismerés, mesterséges intelligencia, beszédfelismerés, szakértői rendszerek). Az ember-gép üzenetküldés speciális alkalmazását kutattuk és fejlesztettük.

A projekt a meglévő kommunikációs technológiák innovatív egyesítése és továbbfejlesztése révén valósított meg egy terméket. A jelentős szellemi hozzáadott érték miatt egy olyan eszköz lett a végeredmény, ami egyben valósít meg két ellentmondónak látszó célt:

  •    növeli az ügyfél elégedettséget és a kommunikáció hatékonyságát, színvonalát
  •    nagyon nagy mértékben csökkenti a kommunikációs költségeket







production | 1.8.0