2025.06.17. 14:07 | Székely Sándor

DÁP eAláírás: áttörés az ügyfél digitalizációban

A DÁP szolgáltatásokkal egy olyan képesség kerül a magyar piacra, ami nagyon kellett már ahhoz, hogy a pénzintézetek képesek legyenek megfelelni a digitális ügyfelek elvárásainak. A DÁP eAláírás megérkezésével sziklaszilárd jogi alapokon nyugvó, teljesen digitális ügyfélfolyamatok alakíthatók ki a közeljövőben. A DÁP penetráció minden várakozást felülmúló növekedése meg is fogja teremteni a valós ügyfélbázist, valós keresletet.

Bizonyosak vagyunk benne, hogy a DÁP szolgáltatásokra épülő ügyfélfolyamatok áttörést hoznak majd a pénzügyi digitalizációban. Mi a Hammy DÁP képességekkel elsők leszünk, akik ezt egy emelt szintű szolgáltatásként piacra visszük az ügyfeleink számára.
 

2024.12.20. 14:05 | Kovács Ágnes

DBX családi nap 2024

2024 szeptemberében a Fővárosi Állatkertben került megrendezésre a DBX családi nap.

2024.10.17. 16:50 | Kovács Ágnes

Új Hammy verzió: 3.24.8

Ebben a Hammy verzióban a legnagyobb újdonság, hogy implementáltuk a Fizetési kérelem küldést egy új Hammy kommunikációs csatornaként.

További újdonságok és továbbfejlesztések a marketing és hivatalos kommunikáció, valamint skálázhatóság és menedzselhetőség területén valósultak meg.

 

2024.10.10. 15:50 | Kovács Ágnes

Új Hammy verziók: 3.24.5 és 3.24.2

Idén átálltunk negyedéves Hammy release-ek szállítására. Az ügyfél igényekből jelentkező új funkciók összefésülése az általunk tervezett product roadmap-pel, a megfelelő release tervezési és tesztelési ciklusok beiktatása mellett, optimálisan három hónapos szoftver verzió kiadási ciklusokat igényel.

2024.10.10. 11:19 | Székely Sándor

DBX részvétel a 2024. évi FBAMSZ konferencián

Idén immár másodszor találták meg az alkuszok és a biztosítók szakemberei a DBX standját az esztergomi FBAMSZ konferencián, viszont Székely Sándor (tulajdonos - ügyvezető) insurtech szakértőként most már a nagyteremben tartott érdekfeszítő előadást a résztvevőknek. Ezen az előttünk álló biztosítás-informatikai trendeket és a következő években előttünk álló kihívásokat vette górcső alá.

2024.10.07. 18:42 | Székely Sándor

Fizetési kérelem, qvik: új lehetőségek a Hammy-ben

Mostantól már nem csak az ügyfél elektronikus vagy papíros postaládájába, Messenger vagy Viber fiókjába, SMS alkalmazásába, hanem a mobilbankjába is tud kézbesíteni a Hammy.

A fizetési kérelem a Hammy 3.24.8-as verziójában egy új kommunikációs csatornaként jelent meg.

2024.07.23. 16:46 | Székely Sándor

AI Vezérelt, Integrált, Felhasználói Esettár Platform fejlesztése Pénzintézetek Számára, AI Alapú Életbiztosítási Szakplatformmal

A projektünk azonosítószáma: 2023-1.1.1-PIACI_FÓKUSZ-2024-00010

A projektünk címe: AI Vezérelt, Integrált, Felhasználói Esettár Platform Pénzintézetek Számára, AI Alapú Életbiztosítási Szakplatformmal

Az elnyert támogatás: 581 506 200 Ft

 

2023.12.22. 13:01 | Kovács Ágnes

Boldog karácsonyt kíván a DBX teljes csapata és örökbefogadott JavaScript-je

Áldott karácsonyi ünnepeket, és egészségben, sikerekben gazdag, boldog új évet kívánunk!

2023.11.08. 10:36 | Kovács Ágnes

HAMMY játék a FBAMSZ konferencián

Az idei FBAMSZ konferencián a biztosításszakmai témájú előadás mellett egy interaktív kommunikációs játékkal is felkeltettük a résztvevők érdeklődését, melynek során a Hammy Omnichannel kommunikációs szoftverünk által nyújtott lehetőségekből nyújtottunk izgalmas ízelítőt.

production | 1.8.0